20. 2. 2024
UPOZORNĚNÍ NA PODVODNÁ VOLÁNÍ
v posledních dnech jsme zaznamenali několik telefonických kontaktů, při nichž se volající vydával za pracovníka Komerční banky volajícího jménem
KB Penzijní společnosti. Od klientů se snažil získat osobní údaje nebo souhlasy s převodem peněžních prostředků.
POZOR: JEDNÁ SE O PODVOD!
Velmi apelujeme, v žádném případě nesdělujte své osobní údaje, bankovní spojení, hesla, PINy apod. KB Penzijní společnost kontaktuje telefonicky
klienty obvykle v případě, že eviduje konkrétní požadavek ze strany klienta. V takovém případě dochází k vzdálenému ověření identity klienta
prostřednictvím specifických dotazů, nikoliv vyžadováním KOMPLETNÍCH osobních, bankovních údajů, PINů nebo hesel.
Jak poznáte falešný hovor :
- volající se představuje jako pracovník Komerční banky,
- nemluví dobře česky,
- vyžaduje citlivé údaje a odsouhlasení provedení platby.
Jak nejlépe reagovat:
Do telefonu nesdělujte žádné osobní údaje ani žádná hesla nebo PINy a nevyjadřujte se k žádostem o provedení plateb, o kterých nic nevíte.
Pokud potřebujete řešit dotazy, týkající se produktů banky, obraťte se na vašeho bankovního poradce nebo nejbližší pobočku. Kontakty naleznete na www.kb.cz